tisdag 5 maj 2009

Forget your problems and feel free

Resten av dagen ledigt, jadå! Så nu har jag ätit lunch på Nova Lund med min mamma, vi skulle även passa på att lämna tillbaka lite prylar. Jag har lite problem med att hitta kläder för tillfället, jag vet det problemet har aldrig funnits tidigare! Eller jo jag hittar saker, men det är bara dåliga uppdateringar på sånt som redan har en plats i min garderob och då känns det lite onödigt att slänga ut pengar på det. Nej, ge mig något nytt och fräscht, typ som det jag har på mig idag. HAHA! =)

I alla fall, när jag hittat en famn full med plagg på Gina Tricot (för man vill ju inte betala så mycket) och ska ställa mig i omklädningsrummet då ringer brandlarmet! Jag trodde knappt det var sant. "Ding dång ding dång, brand har utbutit i byggnaden var vänlig gå ut genom närmsta utgång. Ding dång ding dång". Och så höll det på tills alla var ute.

Expediterna fick panik i alla butiker och nästan skrek åt mig att jag inte kunde prova nu. I all förvirring tänkte jag "jamen kan jag hänga undan det så jag kan prova senare?" Men som tur var insåg jag hur korkat det lät och lyckades hindra den grodan.

Så nu ska jag i alla fall till Entré, som var målet från början men vi ångrade oss i sista stund, och shoppa lite. Förhoppningsvis! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar