måndag 11 maj 2009

Don't forget to breathe slow

Monday,

Är lika med en ny jobbdag. Min mobil har varit sönder i två dagar, så den har jag fixat. LL kom med McD-lunch till mig så vi passade på att kolla lite TV-apparater, jag måste ju ha en sådan HD-ready TV nu när jag har PS3. Haha, teknikfreak! Vi hittade en väldigt bra i alla fall så tackar för hjälpen!

Imorgon lämnar jag bonnhålan Malmö för hufvudstaden där vi ska ha pressvisning. Vilket innebär att det kommer vara massvis med coola bloggare där (nörd varning). Vilket innebär att jag har sjuk ångest för vad jag ska packa med mig. Klockan är elva och jag har inte börjat än, suck. Hur kan man ha så mycket kläder och ändå aldrig ha något att ha på sig?

Livets mysterier fortsätter.

Förövrigt så kände jag mig lite nostalgisk och plockade fram våffeltången, den till håret nivet. Så nu ser jag ut som en bandmedlem i Poodles eller som om jag fått en elchock! Riktigt snyggt med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar