måndag 4 maj 2009

Promillerne sejler rundt her er der ingenting der gør ondt

Välkommen tillbaka,

Nu är ledigheten över och vardagen börjar igen. Så nu har vi sett på brinnande pinnar och inhalerat alldeles för mycket rök. Vi har försökt att grilla, med mindre lyckade resultat. Hur skulle jag veta att det inte var meningen att maten skulle brinna. . . Jag slängde upp en fin till Karin i alla fall :D Vi har lappat ihop tidigare brutna band, all that is broken can be fixed. Nja, kanske med ett undantag vilket vi också har gått igenom denna vackra valborg. Vi har slipat på sångrösten (SingStar med andra ord) men det lät ändå förjävligt. Vi har brottats i gräset, och ställningen för gräsfläckar är 1-1.

Vi har sprungit oss trötta ute på gräset och blivit jagade av "björnar", nallebjörnar. Vi har bränt näsan, alla förutom jag för jag har varit brännmärkt på kinden under hela helgen. (Smärta! Men det är bättre nu) Vi har lekt hamstrar när vi skulle rulla iväg med en sådan 4meters studsmatta, vilket slutade med att jag nästan blev platt när den trillade ner på marken. Vi har kört metall-monstret, en gammal traktor då alltså, och kommit fram till att Elina behöver biffa till sig lite om hon ska bo på landet. :) Vi har spontan shoppat upp en massa kosing på Nova Lund, såklart bara nödvändigheter (hur man nu någonsin kan tvivla på det?)

Vi har tittat in på Slaughterhouse och knutit ännu fler förvånande band, flera stycken dessutom. Vi har burit klänningar i olika vårfärger, turkost, korall och rosa. Vi har tagit kommunalt (!?). Vi har sovit ruset av oss på Bo01, och fyllefrukost på Bo01. Lovat bort oss till bartendern? Får nog ta mig ett snack med personen i fråga och reda upp detta :P Vi har sjungit ikapp med musiken på Schlager golvet, jag tycker synd om alla som var inärheten. Men i våra berusade öron lät det någorlunda bra (?).Vi har blivit inbjudna till 20års fest, vi har ätit, vi har druckit, vi har haft en bra valborgs helg!
Men vi MISSADE Mona. . .

PUH! Vilken summering.
Ha det bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar