torsdag 7 maj 2009

Cause you got to have faith

Good Morning Starshines,

Vilket uppvaknande jag hade imorse, jag kunde inte snooza (!?) Klockan bara fortsatte ringa så tillslut fick jag lite spel på den och bankade den i bordet, men hjälpte det!? Så jag fumlade med batteriluckan genom halvstängda ögon och fick efter mycket möda ut batteriet.
Jag behöver inte nämna att jag försov mig va?

Vid sju imorse lämnade jag MPs bil på service och sen vid frukosten kom vi fram till att idag är en riktigt bra dag att vara ledig på, så vi jobbar hemifrån idag. =)

Jag har spenderat förmiddagen med att ladda ner låtar till SingStar. Förra helgen plockade vi fram det gamla till PS2, vilket väckte mitt begravda begär för detta spelet. Så nu har jag invigt mitt PS3 med Singstar, nu saknas det bara att ladda ner alla låtar som går!
Sjunger förjävligt men det är så kul, bör kanske dela ut öronproppar?

Kisskiss

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera