måndag 11 maj 2009

Life isn't long, there will be pain but life goes on

Weekend!

Då var helgen över och en ny vecka på ingång. I fredags var det 20års fest för Karin. Ett litet tips till alla er som, liksom jag, inte tål allt för mycket; ha inte tequila race, det slutar inte bra då. But it coulda been worse! :)

I lördes var det shopping för hela slanten, till brossan i alla fall. Med lite mutor på vägen, så som Espresso House, Ben & Jerrys och sådant, är det riktigt kul! Nu har jag kommit på att vi ska ge Ollie en Burn innan vi ska bege oss ut i stan, så han pallar trycket!

I söndes var det först jobb klockan åtta på SSRF-tävlingarna och sen var det kalas för hela slanten hos min kusin. Jag lärde mig till och med en grej på elgitarren, behöver jag nämna att jag är orehört stolt! Det tog mig bara hela kvällen...

GRATTIS PÅ 20ÅRS DAGEN SHAMME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar