onsdag 20 maj 2009

It will be as though I never existed

Igår köpte jag en tavelram och tre klänningar. Men det var ramen som var intressantast, för hela natten spenderade jag med att klippa och klistra ihop alla mina små lappar och urklipp. Min "tavla" kommer bli hur häftig som helst =D

Jag är en sådan där kreativ jävel som älskar att hålla på med bilder och sånt, jag tror jag har ärvt det av min mamma. Min morfar målade så det finns nog i generna, för min mamma är också likadan. Man ska bara se våra julkort, vi har alltid pysslat ihop dem själv.

Att jag är bilnörd har jag nog fått av min pappa och farfar, det ligger också i släkten. Men var har jag fått förkärleken till hästar ifrån då? För där är jag ensam i min släkt, kan man ärva från styvföräldrar? För isåfall har jag ärvt hästtokigheten från Christel.

Till något annat kul! Som alla säkert vet, eller alla borde veta, så har uppföljaren till Twilight biopremiär i november. Och man längtar ju ihjäl sig, det var längesen jag läste ut alla fyra böckerna om The Twilight Saga. Och NEW MOON är min favorit, men man ska inte ha för höga förväntningar för då gör oftast filmen en besviken.


Time passes. Even when it seems impossible. Even when each tick of the second hand aches, like a pulse of blood behind a bruise. It passes unevenly in strange lurches and dragging lulls, but passes it does.
Even for me.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar