torsdag 14 maj 2009

Leave and don't look back, I won't follow

HEJSAN!

Tillbaka från Sthlm betydligt mycket tidigare än förväntat. Det var nämligen så att vartenda hotell däruppe var fullbokat! Efter mycket möda och besvär hamnade vi på Hasselbacken i en suit för 3000/natt, annars var vi tvugna att bo ända ute i Arlanda. Efter det bakslaget belönade vi oss själva med en festmåltid på East och sprang på några kunder, efter det tog det inte många minuter innan man somnade.

Vi var på pressvisningen dagen efter, det var skitkul! Att träffa alla stylister och sånt live. Folk från Cosmopolitan, DV och alla sådana tidningar :D För att inte glömma bort bloggbrudarna från minoutfit, stureplan.se och allt vad det hette. Fick nya prover dit, som var alldeles underbara och alla blev helt vilda. Det är alltid kul när det blir sådana reaktioner.

Lite shopping var vi ju tvugna att unna oss också, 3 par blommiga strumpisar från Topshop, en silvrig bikini och ett par jeans. Så nu är jag exagt som alla andra "fashion-brudar" i Sverige, söndriga jeans! Bara sisådär ett halvår sen men jag har inte hittat några jag gillat, det är i alla fall inte de där från GinaTricot som finns överallt! Nej, dessa är lite mer overdose, lite mer Emsan. Ska det vara slitet kan det lika gärna vara over-the-top!

Frågan är bara hur länge det tar innan de faller isönder! Får ut och köpa flera gissar jag. Självklart fick jag också med mig massor av skor, så nu känner jag att sommaren/sandalsäsongen är räddad!Och party-pjucken fixade, nu saknas bara mina kil-klackar som är slut överallt. Det finns säkert ett par som skräpar på lagret någonstans.

Nej nu ska jag sluta babbla och skaffa mig ett liv, som vissa andra! :P
PUSS&KRAM

2 kommentarer:

  1. Haha jag som tyckte mina var over the top :)

    SvaraRadera
  2. Hrm.. jag har nog aldrig hört det där med "less is more". haha :D

    SvaraRadera