onsdag 6 maj 2009

Tryin' not to get blown away

Wooha! Jag kom tillbaka till kontoret också, ett tag där trodde jag att jag skulle blåsa iväg. Ser ut mest som en dränkt katt som blivit blåst in genom dörren. Tack regn och vind för det.

Nej jag har seriöst shopoholic behov just nu! Och jag hittar absolut ingenting, det är bara inte meningen att jag ska hitta något.

Vilken kunglig låt detta är alltså! ^^
Ja de’ e’ dans på Vejby ängar och alla töserna e’ där,
och alla pågarna i vilda svängar över tilljorna det bär,
och musiken den blandas upp med skratten och försvinner ut över byn.
Ja de’ e’ varmt fast de’ e’ om natten och töserna blir rosiga i hyn.
Smedens Per han spelar dragspel och Ola han gnider sin fiol,
Karls Hulda har sitt pyttelilla munspel och sin nya röda kjol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar