måndag 18 maj 2009

I'm in love with a fairytale even though it hurts

Dags att fortsätta lördagkvällen då, EUROVISION SONG CONTEST. Man tittar aldrig riktigt på det men man kan aldrig missa den.

Bästa låten var ju utan tvekan Azerbazdjan med Malmös Arash som låtskrivare och co-singer. Men de kom trea i alla fall och det är inte fy skam om man jämför med Sverige.
Snyggingen från Norge vann, vilka diskussioner det blev om hans utseende. Personligen tycker jag att han ser ut som en bonde, han får gärna springa runt på min gård i bar överkropp och mata hästar. Alla drömmar i ett liksom :P Ja juste, han sjöng också. Låten var faktiskt riktigt bra, inte Arash klass men den är helt klart bra!

Fanns det fler låtar? Jag kommer inte ens ihåg fler utom dessa och La Voix [la voijks], en det kan bero på att jag dissade Eurovision för biljardbordet.



Blir man inte så glad av den :)
Always on my mind, always in my dreams!

Sen blev det Slagt för hela slanten, hela vägen till 04:52 för då stack jag. Med risk för att bli misstagen som självgod så måste jag berätta vad som hände på Max efteråt. Det kom fram en kille och började snacka en massa tills han helt plötsligt bara stannar upp och glor på mig med vidöppna ögon och hakan halvt nere på bordet. Till slut utbrister han "Shit, vad du är vacker!"
När man har varit ute en hel natt, är lite lagom halvsvettig och extremt ofräsch, känner man bara inte riktigt hur man ska svara på det men ett tack fick jag i alla fall fram! Och glad blev jag, har aldrig fått en sådan reaktion i hela mitt liv.
Lite exalterad och mycket generad!

I don't care if I loose my mind, I'm already cursed!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar