måndag 18 maj 2009

Does he clean up? No he never cleans up!

Weekend,

Jag har aldrig varit särskillt bra på att korta ner skit som händer och eftersom jag aldrig har tid att sitta vid datan på helgerna så blir det ganska tufft på måndagen när inläggen blir typ en kilometer långa. Så man orkar egentligen inte läsa dem, men det är lite terapeutiskt att bara klottra av sig.

I fredags var det bara chillkväll med massa flams, långt in på småtimmarna. Vilket kanske inte var det ultimata med tanke på att vi skulle ha barnkalas på lördagen för Vincent. Så, lite trött var man allt men det gick bra! Jag och brossan stod för glass/tåg/tårtan och den blev tamejtusan lyckad alltså! :) Vincent blåste ut alla (2) ljusen alldeles själv också.


Jäkligt kunglig om jag får säga det själv! Efter kalaset, eller mitt under, kom Elina&Karin och sen bar det av. Men den historian kommer upp lite senare, nu ska jag äta lunch. Sushi för alla som undrar.

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar