torsdag 14 maj 2009

How can you look at me and not see all the things that I kept only just for you

Jag glömde ju att säga att jag såg Marie Serneholt på Topshop, nivet Måns Zelmerröv-lövs flamma. Eller såg och såg, jag smällde upp en dörr i huvuvet på henne.

Okej så gick det inte heller till. Jag stod inne i omklädningsrummet på Topshop och precis när jag öppnade dörren och skulle gå ut gick hon förbi. Som tur var öppnades dörrarna inåt annars hade hon nog behövt en näsoperation! Båda skämdes lite och ojade oss, sen trippade vi vidare. Jag hann såklart spana in att hon provade samma klänning som Kenza också har.

Sådär lite absolut ointressant men ändå så extremt intressant i min lilla bubbla! Och behöver jag påpeka att hon är exagt lika söt i verkligheten som på bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar