torsdag 12 november 2009

Ain't got a care in the world

Bad update,

Jag ligger nere pga vaccinet. Jag trodde att jag slapp när jag inte fick feber eller något igårkväll. Men imorse slog det till med full styrka! Så denna dagen har mest gått åt till 90210 maraton, sömn och mycket självömkan!


Fick filmen Factory Girl med Plaza tidningen så det är den som får underhålla mig resten av kvällen! Sienna Miller som Edie Sedgwick, Andy Warhols musa. Har sett halva filmen en gång innan, den är ganska tragisk men ändå bra. Gillar Andy Warhols kommentar: - Jag beställer bara in mat jag inte gillar på restauranger, då vill jag inte äta upp och på så sätt håller jag mig alltid smal. Sen tar jag alltid med det i en doggy bag så ingen märker.

Haha! Smart kille det där. Nej kallar sängen på mig igen.

Peace & Love

(ähum varför kom det inte upp igår??)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar