måndag 30 november 2009

Free from all the pain, free from all the games, free from all the stress, so find your happiness

Och så var det måndag igen men trots det gick jag redan igår runt och nynnade på "Snart är det fredagsmys...", det är ju bara fyra dagar kvar. Det är snart i min verklighet.

Hade en supermysig promenad med Milla igårkväll, är inte alls avundsjuk för att hon spenderade hela helgen på ett spa med D.

Jag har kommit ett steg närmre i min egendiktade lilla självkänslohöjande kurs, jag gick nämligen in på Espresso House och köpte min morgonlatte utan smink (!!) Helt utan smink. Det kanske är löjligt men jag är väldigt stolt över mig själv.

No more drama spelas på repeat. Hela låten, texten, ja allt beskriver verligen hur jag mår just nu. Ibland kan man inte förklara hur man känner och då är det tur att det ibland finns låtar som gör det åt en! =)

För första gången på väldigt länge mår jag bra i mina egna skor. Jag har fått, och återfått, hur underbara vänner som helst. Tack för att ni finns i mitt liv!

Med varning för otroligt bödigt innehåll i texten!!

Peace & Love

1 kommentar:

  1. Du är underbar Snutt!
    Det finns många runt om dig som älskar dig för den du är! Se dem.. :)

    SvaraRadera