tisdag 10 november 2009

Tik tok on the clock, DJ blow my speakers up

Jag fick min vaccinations spruta idag. OUCH! Men jag stod ut lite för jag fick köra BMW'n dit. Ollie vet vad jag pratar om. Det är tur att man inte har en sådan bil själv alltså, jag hade aldrig haft kvar mitt körkort. Körde brossan till skolan på 7 minuter exakt, en sträcka som brukar ta ca 20 min!


Så för att belöna mig själv, för att jag varit duktig och tagit sprutan, köpte jag det största, glittrigaste och mest rosa rosett diadem jag kunde hitta! Köpte ett svart i sammet också btw. Över nice! Och ett par skor (eller två om man räknar med Hello Kitty morgontofflorna!) och en ny väska. Min gamla trotjänare har svikit mig. Sömmarna har släppt i handtagen. :(

Diskuterade,med Alex, mina shoppingproblem över lunch igår. (Tandori chicken åt vi förövrigt) Lyckopiller!

Nu ska jag köra och köpa Ben&Jerrys glass och åka hem till Elina! :) Det var evigheter sen vi sågs och vi har en del catching-up att göra!

Nog svamlat för mig, tror det också är en biverkning av spritande, ähum sprutan! (Min mobil ändrade automatiskt och gissade att det skulle vara spritande, är det ens ett ord?!) Eller är jag född till svamel-maja/ snacke-moster eller något annat fint uttryck?

Nej nu måste jag hoppa in 320'an och brumma iväg. Försök att stoppa mig! Mohahaha!

Okej seriöst...(med en fet rosa rosett i huvet, mycket seriöst)
Förlåt, nu, seriöst!

Peace & Love

2 kommentarer:

  1. Snyggt diadem! Säkert ännu snyggare i svart sammet. :)

    SvaraRadera
  2. ..från snygg städtant till vacker sjöjungfru med mimmi pigg outfit..
    ..på mindre än en minut - inte illa! ;)

    SvaraRadera