måndag 9 november 2009

You got me into this, information overload, situation lost control

Måndag, ännu en helg över. Ännu en lång vecka framför sig.

I fredes var det idol i soffan som gällde, lite skämmit men jag var död. Somnade innan omröstningen ens var klar. Och blev ännu en gång förälskad i Eriks röst. Och att han dessutom valde tidernas bästa låt. The show must go on!

I lördes var det återigen Slagt. Sen Buddha förlorade sprit tillståndet så flyttade White in på Slagthuset, men i den bakre lokalen liksom så det var inte riktigt Slagt. Men det förväntade jag mig inte heller! VIP kön gjorde succé och vi kom in på 2 sekunder, underbart med tanke på den andra kilometer långa kön! Garderoben gick också snabbt o inga köer i barerna. Och typ alla från Jägers, som är omkring 20, jobbade som vakter. Sweet. Men nej nej ingen särbehandlig här inte ;) Dessutom spelade de en dans remix av min favoritlåt Clocks (!) och jag man träffade massvis med trevliga nya och (väldigt) gamla ansikten!

Jag försöker hålla det kort, man kan ju dra en massa historier. :) Förfest hos Alexandra. Hennes lägenhet är så fin! Helt sjukt att hon bara bott där sen typ Juli. Molinarin, varför plågas ;) och "efterfest" på Max/ Port 29 :D
Kom i säng vid sex på morgonen och vaknade utan större baksmälla, precis som det ska vara alltså!

Tillbaka till verkligheten.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar