onsdag 18 november 2009

Work it, work it real good!

Cha cha, hej alla bloggläsare!

Nu har jag varit och spinnat med Milla igen, nu finns det inte mycket ork kvar i benen. Jag kan ju helt ärligt säga att under denna veckan har jag tränat mer än under hela detta året! Sanningen gör ont.

Nu ska jag bara hålla detta i sisådär ett halvår, och lite till! Tror ni jag klarar det? Inte jag....



Nu sitter vi och kollar på fotboll, ännu ett av mina favorit ämnen, Italien vs. Sverige.
Vi har precis poppat popcorn, gjort rostisar och jag tjockade mig med en gräddbulle. Tur att vi ska ut och rasta bilringar sen, om vi inte blåser bort dvs. Det är ju värsta stormen utanför. Jag har plockat soptunnor, som blåst ut på vägen, flera gånger på vägen till Camilla.

Heja Sverige!

Peace & Love

1 kommentar: