måndag 16 november 2009

Then I'll have candy all the time


Så vad gör man när man är lite deppig? Shoppar (Alexander när ska vi ta tag i detta problemet! :P ), eller i alla fall lite web-windowshopping får jag unna mig! Jag fick ett sådant konstigt anfall att bara beställa hem en massa godis-smycken från Cocoo.

Jag vet det är liksom extremt mesigt och alla är redan trötta på mig och alla mina rosetter hit och dit. Men man blir lite glad när man ser det och allt är verligen grått och trist nu. Och varför inte bära sötsakerna istället för att äta dem? Då slipper man svälla upp som en liten gris. =)

Jag brukar vara mer anti sådana gulli-gull saker, främst för att jag är blond och det är lätt att se ut som en gigantisk bebis á la Jordan om man har en massa rosa. Men jag har väl kommit i någon konstig period där godis smycken känns helt okej :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar