onsdag 18 november 2009

You're automatic and your heart is like an engine, I die with every beat

Jag är tillbaka från LPG-behandlingen. Cellulites no more. Haha okej det var så överdrivet... Men huden känns mycket fastare och behandlingen var rena massagen, den här vacuum-dammsugar-massage grejen de rullar på en känns jätteskönt! Jag kämpade för att hänga med i konversationen med Linn (hon som gör alla behandlingar på mig), hade vi inte pratat hade jag somnat.

Nu känns det som om jag har träningsvärk i rumpan, eller så kan det ha något att göra med att jag var på spinning i måndags och jympa igår..

Det enda var väl den ooootroligt snygga kroppsstrumpan, som får de silvriga i Hål-i-väggen att se skitheta ut, som man skulle ha på sig. Och jag som tyckte att det var jobbigt nog att ta på sig vanliga kalasbyxor! HA! De är ingenting gentemot denna snygga skapelse i typ XXXS! Men det är väl för att annars suger man upp huden ^^


Kul var det i alla fall, känns som jag kommer djura den inför sommaren!
Shit var tight det ska bli på Beachen 2010, eller på en Yacht i fyra veckor ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar