torsdag 12 november 2009

Tonight imma fight til' I see the sunlight

Torsdag och jag har återhämtat mig från sprutan, vilken sjuk grej det där alltså. Dagen jag tog den var allt frid och fröjd, dagen efter var jag totaldäckad och idag är som om inget har hänt.

Så imorse sjöngs det för Christel på hennes 45 års dag. GRATTIS! Kanske inte den mest entusiastiska kören klockan sex på morgonen men 10 poäng för total ansträngning iaf. Av oss fick hon Dior Poison parfymen och av fassan fick hon en cd och en bok tror jag det var. :)


Jag har precis målat mina naglar i en sån härlig pistage grön färg. Sådan som modellerna hade på Chanels vårvisning, men eftersom Chanel inte får tummara ur (där solen inte skiner) och lanserar färgen förrän nästa sommar så får man ta vad man hittar. Viva la diva, 50 spänn. Catching!


Nagellack är lite mitt sätt att uttrycka mig har jag märkt. Inom loppet av 24 timmar har jag haft svarta, rosa, blå och gröna naglar! Ändå bra jobbat! Nagellack är min drog :)

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar