måndag 16 november 2009

Tattoo your name across my heart so it will remain, not even death could make us part. What kind of dream is this?

Man måste ju belöna sig själv när man djurat igenom en timmes spinningpass! Sista tio minuterna trodde jag att jag skulle svimma! Så jag sov som ett litet barn i 18 minuter i solariet :)


Men alla lyckliga känslor försvann när jag kom till bilen. Då blev jag utskälld av en man för att jag hade råkat parkera in hans frus bil så att hon fick ta taxi till jobbet. Jag hade varit helt furious om det varit jag som inte kunnat köra till jobb (under förutsättningar att jag ens hade en bil), så jag kan förstå att hon var förbannad.

Och gissa om jag har skuldkänslor nu. Jag visste inte ens att där fanns utfarter på den vägen. Försökte förklara att jag kunde ge dem ersättning för taxin men jag fick inte en syl i vädret. Men jag kan förstå att han var förbannad, det hade jag också varit. Så jag skämdes lagom mycket när jag körde därifrån!

Det är nog inte meningen att jag ska träna, jag blir bara bestraffad för det! Vi får se om det dimper ner några böter i brevlådan inom det närmsta. Men det betalar jag gärna så mitt samvete kan bli kvitt skuldkänslorna iaf!

Screw fredagen den 13 det är måndagen den 15 som är värst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar