fredag 6 november 2009

Thank God it's Friday

Hej alla barn nu är det barnprogram!

It's a shitty day. Och det kommer vara kassa dagar ett tag framöver nu. Som salt på såren så har min jobbdata slutat funka nu också. Så nu kan jag inte hjälpa någon. Dessutom har jag glömt skriva ut leverans adressen till en DNA butik i Norge. Men det är ingen som har saknat lådan ännu och förhoppningsvis hör någon av sig för jag kan inte gissa mig fram till vilken av deras 50 butiker det är :/ Just my luck.

Hoppas kvällen slutar bättre än den började. Maulin kommer in till storstaden och ska festa. Trelle blev lite för litet till slut! :P

Innan dess tänkte jag snabba mig igenom Nova Lund och Topshop. Det var ett tag sen! Och Zara står också på listan över besök idag. Tro det eller ej men jag behöver köpa skor (var fan i Malmö kan man köpa festskor!?!), svarta sandaletter på hög klack med platå. Jag skiter i hur lång jag blir för benen blir alltid snyggare med klack!

The taller a girl gets the closer she is to being a Godess.

Amen to that! Kan dock inte komma ihåg om det var Manolo Blahnik som sa så eller kanske Guiseppe Zanotti men fan det är så sant!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar