fredag 13 november 2009

I just wanna let it go for the night, that would be the best therapy for me

God morgon, eller mer eller mindre god. Idag är det fredan den trettonde, otursdagen. Min styvbror föddes på denna dagen för 18 år sedan. Vi får se om det blir en lyckad utekväll trots allt Emma, om vi överlever. ;)

Igårkväll var jag ute och rastade med Milla, jag känner mig hur smal som helst! Och för att tillägga till vårt samtalsämnet under vår runda, så har jag ingen mascara på idag. Och det känns helt okej. Resten klarade jag inte av att skiljas ifrån än, men det är en bit på vägen. Babysteps, babysteps.


Imorgon är det Casa de Lunkan som gäller och sen utgång, frågan är vart det bär av! Om det blir Breeze ska jag äga sönder kareoken med min falska sångröst!

Ikväll har jag ingen aning om vart vi ska ta vägen. Vad har vi ens för valmöjligheter?? Vad har hänt med Malmös nattliv?!

Shit happens, life goes on.
Peace & Love

1 kommentar: