tisdag 3 november 2009

Patron on the rocks and I'm ready for some shots

Världens bästa party låt ;)

When I walk in the club,
all eyes on me
I'm with the Party Rock crew
all drinks are free

När en bild säger mer än tusen ord, eller när man är glad att man var den bakom kameran istället för framför!

Underbara bilder enligt mig men jag vet inte om alla håller med mig, men det var en galen kväll och jag har en känsla av att det hade kunnat vara värre bilder än dessa...

Christel: -Jag vägrar vara med på sådana hära bilder!! =) Cliffemannen verkar inte klaga, inte heller Camilla... Spexa för kameran! Jag & Andy vet hur man festar iaf! Fast han verkar inte gilla alla mina ringar? Ett under att jag ens fick på dem. Jag försökte dagen efter också men då skrek han bara som en stucken gris.
Alcohol-bedövnings misstankar någon?När en bild säger mer än tusen ord! Alex & Andy fann väl något mysigt med Dennis mage. Dessutom ser det ut som han petar sig i örat samtidigt! Mys pys!Var kom ljuset ifrån någon? Är inte det lite farligt?

Jag vill alltså bara tacka Dennis för många fina bilder och att han fyllde brossan med GaJol! En shot för mycket blev det. Vill ni veta hur jag vet detta? Jo, jag hittade shoten på morgonen i spannen bredvid hans säng! Haha :D

Men det ska vi gå igenom allihopa!
Vilken kväll! Jägers vet minsann hur en fest ska gå till!

Synd bara att jag totalt glömde bort kameran så fort jag kom in på Chili annars hade det nog kunnat bli en hel del festliga bilder där med :D

If you ain't taking shots get the fuck out the club!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar