onsdag 4 november 2009

Do you have the time to listen to me whine, who's on the other line you diss me everytime

Så nu har jag nattat Vincent, vilket är lättare sagt än gjort. Om man inte har försökt att natta en 2,5 årig pojke, och inte vara "mamma", någon gång så vet man inte vad jag pratar om. Men när vi hade kommit över först "Mamma är inte hemma, hon kommer sen igen"- chocken så gick det hur bra som helst. Så nu är jag övergrym på att läsa barn böcker och historier. Jag säger bara; jag är en riktigt bra Hitta Nemo.

Nu har brossan kört mig hem till pappa (det är nog tredje gången han kör hör fram o tillbaka idag) och nu har han äter igen kört iväg för att köpa glass på Donken. Åh denna ungdom. Jag kommer ihåg hur det var när jag fick mitt körkort (eller rosa leg som jag föredrar att kalla det!), det var minsann back-in-the-days. Men jag klagar inte, jag slipper betala bensin, kan sova i bilen och, bäst av allt, blir bjuden på McFlurry! Mums

Sen är det nog dags att natta mig, man är ju inte tonåring direkt och det börjar märkas. Det är som alla säger, efter 20 går det bara utför!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar