torsdag 5 november 2009

I want to be forever young, do you really want to live forever?

Torsdagen är nästan over och vad har jag åstadkommit? Slösat upp en massa bensin och hjälpt till att förpesta miljön, tio poäng till mig. Jag tror jag har suttit i bil från 08:00 till 16:30 konstant. Förvirrad blond svensk bilist vilse i Köpenhamn, men jag hittade hem tillslut.

Då var det bara att snabba sig in till stan som tyvärr var lite av en besvikelse. Jag känner att jag behöver till Topshop imorgon efter jobb. Hittade i alla fall en LBD som jag betalade 49 Kr för på Gina Tricot, tack för deras 150-kr-rabatt-stämpel-kort! Då har man kanske råd till skärpet på Zara imorgon också. Förresten tycker jag att det ska vara lättare att hitta färgglada strumpor också! ;)

Snart ska jag till Milla och rasta bilringarna, det var minsann längesen och det behövs verkligen! Tro mig! Jag har saknat våra nattliga promenader, och vädret är riktigt fint idag. Trots lite snö så är det inte svinkallt och det blåser inte heller. Bilringsrastning ikväll! :D

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar