onsdag 4 november 2009

Jeg har ventet lenge på at give denne gave til en, jeg ved der tar imod mig uden problem




Idag är det bara myspys som gäller, detta går egentligen emot alla mina fashion-principer men idag var jag trött. Jag var lite väl våldsam med min väckarklocka också så den välte jag i golvet så den gick sönder. Så naturligtvis försov jag mig!

Nåväl, så jag letade fram min student mjukis-tröja och ett par gamla jeans. Håret har jag inte gjort ett skit med och det är fortfarande fuktigt sen duschen. Men ibland kan det vara skönt att ha sådana höra dagar också. :)

FYI! Så städade jag precis min party-plånbok och hittade en fribiljett till Etagé ikväll. Emma har du kvar din? Blir det Etage ikväll eller. Haha :D



Ha en mysig dag,

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar