måndag 16 november 2009

Whatcha say, that you only ment well?

Godmorgon Sverige, världen. Det är en ny vecka och ännu en helg har flugit förbi. Det har varit en mycket underlig helg :)

Efter jobb i fredags tog jag och Emma oss hem till Olof och Jeppa. Eller Jepplof som det blev tillslut. Kollade Idol, käkade Ben&Jerrys glass och hade lite deep talk :)

I lördes vaknade vi alldeles för tidigt för att dra in till Jimmy Choo för H&M, javisst. Det hade köats sen midnatt så vi hade inte en chans. Emma tog en liten nap, i 1,5 timme :D och sen blev det bullbak!

Snabbdusch och hem till Milla senare på kvällen. Förfest med tjejerna och Madde. Målade naglar och spelade UNO.

Utgång, varthän? Mötte upp Sara och dem och in på Breeze, kass, vidare till Chili. Fan jag hade glömt mitt leg hemma hos Milla (bra jobbat jag vet). Så jag kom inte in. Så jag hittade min pappa o Christel på Harrys och joinade där ist. Kommer inte in på 20+ utan leg men 27+ går bra ;) Mötte en del kända ansikten från Harrys på väg till bilen (Ollie & Fia körde oss), fixade eko på Stortorget och Cola & Fanta till fyllekäk. Efterfest i bilen på väg hem :)

Sov till tre dagen efter, stressade till farmor och vi kom bara till farmor en timme sent. Ingen av oss var sådär jättepigg. ;) Minst sagt underlig helg!

Nu är det ny vecka, nya tag.

Peace & Love



1 kommentar: