måndag 2 november 2009

Party every day

Godmorgon, det känns som om det är dags att köra den klassiska resumén om vad som har hänt under helgen. Eftersom jag nulängre inte har en dator så lär det bli lite trögt att skriva en massa.

Upptäckte nyss att jag visst skrev i fredes, vad ovanligt.

På lördagen var det jobb på jägers som gällde. Och vad skulle jag göra? Glida runt o plocka lite tomglas o hjälpa till lite här o där. Gött! Det blev mest att stå bakom Øl & Vin o koka kaffe. De trevliga killarna mitt emot bjöd på mängder med Latte. Mums!



Efter jobb var det snabbt hem o byta om till party kläder och snabbt tillbaka till jägers. Vid detta laget (typ 9) var förfesten i full gång! Jag lovar de är wild alltså. Jobb kallingarna (som årligen lottas ut) gick för 68kr tror jag det var. Vackert! Ölen var gratis så det blev en del.

Till Harrys vid 11. Alla tog taxi utom vi, fast vi hade lite problem med parkering. Hela Harrys bestod av Jägersro folk när vi kom! Och det var tur att vi hade borden längst bak kan jag säga! Wiild. Jag o Cicci intog högtalaren efter lite GaJol, Henke o mamm Christel joinade! Sjukaste att ens 18åriga brossa kom in! Men vi ska tacka honom och Dennis för många vackra bilder från kvällen. Det var vilt är nog allt jag kan berätta, resten är cencurerat!

Efter ytterligare lite GaJol hade Camilla och Vickan lyckats landa på Chili. Så jag skuttade dit. Tur att man fick 150 kr i dricks innan under dagen för de tar ju fanimej inte kort! Kass. Upp o kasta in jackan i garderoben och ut och ösa på dansgolvet! Någon/några hade nog något emot mig eftersom jag fick x antal drinkar över mig. Jag luktade olika stanker på axlarna. Öl i håret. Äckligt! Men so worth it!

Vickan o jag öste med Magnus Uggla uppe i hans vip område. Men blev till slut utkastade av hans väktare! Thriller som avslutning, magiskt! Vi kämpade en del med DJ'n om den låten. När thriller satte igång var det bara lycka!

Om man inte slutat läsa för längesen så ska jag sluta tjata nu. För taxiresan var allt annat än festlig! Tack för sällskapet Ola :D

Back to reality.
Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar