fredag 20 november 2009

Your heart, your soul, remote controlled. This life is so sick, you're automatic to me




00:41 och det var dags att nanna för ungefär tre timmar sen.

Yogan satt fint, nu har jag sträckt alla muskler och all träningsvärk som jag samlat på mig är förhoppningsvis borta. Men tro inte att yoga är enkelt för det är det inte, vilka sjuka ställningar man ska stå i alltså.

Idag har jag invigit vides BK med Milla och rastat valkar efteråt, så det inte känns som man bara tjockat sig idag.

Nu har jag målat mina naglar och ögonen är redan fyllda med sand från JB. Mörkblåa blev naglarna idag, men inte Blue Satin från Chanel som jag körde stenhårt på innan utan en liten Depend denna gången!

Nu ropar kudde.

Sweet Dreams & Beautiful Nightmares

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar