måndag 16 november 2009

I think it's time that I loose control

Idag är en riktig down-dag. Egentligen vet jag inte varför och jag har ingen direkt anledning. Är det för att jag faktiskt inser att vintern har kommit och att allt är grått och trist? För faktum är att den härliga jul-känslan, med gnistrande snö och mysiga juleljus, har inte riktigt kommit än. Nu är det bara regnigt och deprimerande. Eller kan det vara att jag faktiskt insett att jag inte har någon att krypa till kojs med, eller är jag bara på gnäll humör? Nu ska jag sätta på Chris Browns "Glow in the dark" och drömma om min Prince Charming som tyvärr inte existerar. Inte än i alla fall.

Idag vill jag bra lägga mig och dra täcket över huvudet i väntan på bättre tider. Och imorgon kommer jag antagligen att tänka. WTF, varför skrev jag nu detta inlägget ?!

Men vi får väl alla gnälla lite ibland?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar