torsdag 29 oktober 2009

Baby pick a night to come out and play

Jag känner att jag var riktigt effektiv igår. Förutom att jobba, pusslade jag ihop min dörr som aldrig riktigt sett densamma ut sen jag fick för mig att måla den vit. Och jag började städa så smått också (I know, frivilligt) men så ringde Emma och frågade om jag ville följa med ut. Tack för räddningen.

Så jag slog personligt rekord i att göra mig i ordning snabbt och tog mig in till Malmö! Och det blev minsann en helfestlig kväll. Folk trodde att vi var tvillingar, på riktigt, fast de flesta nöjde sig med att vi var systrar. Haha! Det var skumpa o hela köret som gällde!

Trots detta så är det inte en så tung dag idag och det ska man vara glad över. :)

Men, bottom line, jag måste sluta prata i sömnen. Det kommer gå illa en dag! Som tur var var det bara mummel men endå.

1 kommentar:

  1. ni är inte Lika och ja, sluta mumla i sömnen jag blev jätte rädd.. :( Förövrigt har jag inte en aning om hur jag hamnade på din blogg.

    SvaraRadera