fredag 16 oktober 2009

The moon is my teacher and I'm her student

Igår sa Fias lärare att man blev smal (!?) om man drack sprit i tidig ålder och att man stannade i växten. 1; vet den läraren hur många kalorier alcohol innehåller!? Man blir inte smal av sprit! Tro mig, I know by a fact! What a joke.

Igår fick jag med mig 2 koftor hem från Bik Bok och jag hade den ena på mig i bilen på väg hem. (I tio minuter alltså) Imorse tappade den en knapp och en hänger på en tråd. Nog för att jag vet att det inte är någon super kvalite men detta var extremt illa! Jag är inte den som åker tillbaka och klagar på sånt hära men denna gången vill jag ha en ny. Herregud jag lämnar inte ens tillbaka sånt som jag köpt som jag inte vill ha, jag har ju en del hårklämmor och sånt som ligger och skräpar med lapparna kvar. Jackor som aldrig blivit använda och saker som jag beställt över nätet som inte passade osv. Jag har alltså en del som borde lämnats tillbaka men som jag aldrig riktigt kommit till skott med, så jag tycker att jag kan få en ny kofta idag. Förutom detta ska jag också köpa en ny Fiberwig mascara och ta en sväng in om systemet.

Bottom line, jag shoppar alldeles för mycket. . .

Vad ska man göra med saker man vet, sådana saker man råkar höra. Man kan inte sluta lyssna när man väl börjat fastän man vet att man borde. Varför frågar man om saker när man egentligen inte vill veta. Nu får man leva med vetskapen man önskar man inte hade. För i slutändan är det så att det man inte vet mår man inte dåligt av!

Fan att man aldrig lär sig, nyfiken i en strut råkar ofta illa ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar