onsdag 14 oktober 2009

Rise and shine sugarpie

It's a new day, it's a new life. Vad gjorde jag igår egentligen. Inte ett skit tror jag. Jag jobbade och skulle sen köpa biljetter till David Guetta på Slagthuset (vill verkligen inte missa det, men när det är event på Slagt brukar jag missa det. Jag säger bara Ministery of Sounds). Men det hann jag aldrig. Istället belönade jag mig själv med ett litet grillparty (aka solat solarie) och den värmen var precis vad man behövde nu när det börjar bli så fasansfullt kallt här i Skandinavien.


Så festligt kan det se ut när man ligger i ett solarie med rosa nagellack!

När jag kom hem skulle jag avsluta med en stund i bastun och efter tjugo minuter blev allt bäcksvart! Verkligen pitch-black! Jag såg inte handen framför mig så det var en intressant trip till ljusknappen (som inte heller funkade), okej det var bara och ge upp och hoppa i duschen i rummet bredvid.

Förhoppningsvis sker det mer idag.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar