måndag 19 oktober 2009

Yes I can see her cause every girl in here wanna be her

Lördagens äventyr startade när jag, Carro och Elina begav oss ner till Trelleborg för att festa hos Malin. Och där det sjukaste kortspelet jag varit med om men det uppfyllde sina mål liksom. Utgången var bättre än jag förväntat mig av Trellehulla, men det blir väl vad man gör det till och vi öste hela kvällen!
Det är vissa saker man måste göra när man är ny i trelle, typ fotas med den här konstiga statyn. Som förövrigt inte har huvuden under paraplyt!

Jag tror trelle har fått majoriteten av Skånes tvillingar, under min kväll blev jag introducerad för 4 tvillingpar! Snacka om förvirrande liten by det där är!

Christel tyckte att hennes barn varit lite mesiga för vi lät typ nyktra i telefonen när hon skulle hämta oss vid 4. Hö! Andy var väck när han vaknade och jag åstadkom inte mycket under söndagen kan jag säga. Men det var skönt det så kan man ta nya tag idag!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar