måndag 12 oktober 2009

Got me a ticket and I won't be long cause I can't go on and I gotta get gone away

Haha! Detta var ju det sjukaste. Just nu har sitter jag på flygplatsen i Sthlm och väntar på att planet ska lyfta. Jag har checkat in, ätit och allt det där så i min tristess (för jag orkar inte öppna boken och läsa) kollade jag runt efter lite app's till telefonen och hittade blogger! Så nu kan jag blogga wherever I am. Positivt eller negativt, I don't know.





Jag flög alltså upp imorse och har hunnit med ett möte med våra pressagenter och shoppa lite också. Känner mig allmänt omotiverad så det blev inte så mycket. Bara lite undies, men jag har letat nya underkläder i månader så när man väl hittar något man gillar så är det bara att slå till! :)

See you later dater

Peace & Love




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar