tisdag 13 oktober 2009

One, two, three come party with me

Så man kan väl säga att veckan ändå började bra, måndagar brukar vara rätt kassa annars men en mini trip till Stockholm var inte fel. Fast efter att ha haft den värsta söndagen i historien så var det inte svårt att vara bättre. Tisdagen är mer tillbaka till verkligheten, eller den verklighet jag brukade känna till. Jag har gjort lite kontors arbete, tvättat bilen (det var inte en dag för tidigt) och lunchat med syrran.

När jag landat igår gick jag och Fia på bio, vi såg Fame och det blev massvis med popcorn, godis och Coca Cola. Filmen var också helt okej, bara ett plus liksom. Efter det fåg vi Harry Potter The Half-Blood Prince, men somnade nästan direkt.

Det är kallt som attan men solen skiner och det är hyffsat vindstilla så jag vill bara ut och gå. Det är riktigt friskt. Men eftersom jag drog på mig en förkylning (så länge man inte har feber är det inte svininfluensan!) i söndes också (den dagen var bara underbar) kanske kyla inte är det bästa just nu. Jag kanske borde ligga nerbäddad men det har jag inte tålamod till.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar