lördag 3 oktober 2009

I don't want you to say another word

Här kommer det sista för kvällen. Klockan är 01:14 och jag har precis stängt resväskan (resväskorna) och ska alldeles strax gå och nanna, kudden har ropat på mig alldeles för länge nu. Men innan dess tänkte jag slänga in en bild från butiken (eftersom jag bara är så stolt över hur den ser ut, dessutom gick första dagen som smort!)


Vi hoppas på framtida succé också, men nu ska jag få min sömn på fem (välbehövliga) timmar. Som tur är har jag åtta timmar på mig att sova på bussen till Oslo.

Men vi ses redan efter åtta imorgon bitti, med tanke på att det är gratis I-net på bussen och jag lär vara uttråkad efter att ha läst 3 skvallertidningar och två böcker (när jag väl gillar en bok går det undan! Plus att jag har typ 4kapitel kvar i en av dem). När jag är uttråkad och sitter sisådär i en buss för mig själv det är då det kommer en massa störda, sentimentala och lite halvsenila inlägg, i brist på annat att göra =)

Vi alla har ju våra sätt att fördriva tiden, dessutom är det så skönt att kunna skriva av sig alla dumheter man har i huvudet, vettiga eller inte. Men om jag skulle snacka om alla mina galenheter till folk varje dag så hade det nog stört sig ganska rejält på mig (eller ännu mer, hihi)

Nej nu dör snart datorn och laddaren är nerpackad.

Sweet dreams and beautiful nightmares
Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar