lördag 10 oktober 2009

I ain't gonna live forever, I'm just gonna live while I'm alive

Goodmorning, på riktigt. Efter att ha sovit i tolv timmar väckte Vincent mig för att äta lunch. Lalle ringde mig vid klockan 02 inatt och tyckte det var en himla bra tid för ett litet samtal så jag behövde i alla fall sömnen. Idag har jag alltså inte hunnit med alldeles för mycket idag, frukost/lunch vid två halv tre och sen har jag suttit i telefon sedan dess. Nu överväger jag att dra mig ner till duschen för att göra mig i ordning inför kvällen, det blir väl utgång. Det är ju lördag trots allt och jag var hemma igår kväll så det kändes lite kass men jag behövde nog vila upp mig. Efter vårt kundmöte i fredes kväll så stack jag till gymmet (omfg) och tränade lite. Sen var det idol och bingen som gällde.
En vanlig morgon i Casa de Karlstedt, narutgodis bland garderoberna.

Man känner sig lite mör efter att ha varit på begravning och allt. Det suger liksom musten ur en. På måndag ska ja tillbaka till hufvudstaden över dagen och leverara lite prover till våra pressagenter, tydligen var det någon visning och något. Flyg upp, flyg ner, jippie

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar