onsdag 28 oktober 2009

These boots are made for walking and thats just what they'll do. One of these days these boots are gonna walk all over you

Dilemma på väldigt hög nivå!

Jag vill ha lårhöga stövlar, jag har redan ett par från Zara.

Men de från Topshop (som var mina favoriter från början) har kommit in på lager igen, men bara i grått och mörkblått. Men de liknar de jag har förutom en platå och högre klack.

Jag har förälskat mig i ett par från Friis&Co också men de är slut och kommer inte på lager förrän 27 nov, och tänk om jag missar dem då. De har bredare klack och fyrkantig tå och är ingen stretch (så det blir med "vadar-stövel")

Det tredje och sista paret jag vill ha är från Scorett, de är dessutom billigast. Där har jag ett litet DIY projekt som jag skulle vilja göra med dem. Att förvandla dem till riktiga Rodarte tigh-high strapped boots. Lite som om man lindar in dem i mumie remsor. Skitfett enligt mig. Dessutom är det kilklack och det är alltid lätt att gå på.

Så nu har jag fått ventilera lite i-lands problem. Like anyone really cares :P

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar