torsdag 29 oktober 2009

Get up and shake the glitter off your clothes

Jag hatar min dator, den gör verkligen inte som jag vill. Först förstörs uttaget till högtalare, hrm Vincent kanske hade lite med det att göra. Men efter det har jag tagit riktigt bra hand om den. Trots detta slutade laddningen att fungera så jag var tvungen att tejpa fast laddaren till slut. Men nu fungerar inte ens min lilla lösning utan om 32 minuter dör min dator! Som om inte detta är nog så kan den inte heller hitta några nätverk längre, jag har försökt att trycka på den on/off knappen för nätverksanslutningar men det går bara inte. Det känns som att jag får ta en tripp till vår datorkilld idag, annars kommer jag inte få mycket gjort idag!


Teknikens under! :-/

1 kommentar:

  1. ..inte lönt att bli arg på döda ting...

    puss.. och.. HEJA DIG!!

    SvaraRadera