tisdag 6 oktober 2009

You're the one who made me say that I'd be lost without you

Gissa vad jag gör? Just precis, målar naglarna för omväxlingsskull. Denna gången blir det mörklila. =)

Efter att ha varit lite besviken över att lämna Simon i Oslo för att åka till Moss (woho) och efter att ha spenderat nästan hela dagen i en bil på väg hem igen så kunde jag inte sitta stilla längre. Hör och häpna, jag stack ut och sprang en runda och inte en så liten runda. Jag nämligen sprang/ powerwalkade hela fem kilometer och jag kände mig riktigt stolt. Därefter åt jag McDonalds och är inte lika stolt längre. Okej det var inte riktigt sant, jag åt visserligen McD men det var på väg hem. När jag varit så duktig så belönade jag mig med 20minuter i solariet.

Nu har jag duschat och gjort mig redo för sängen, funderar på om jag ska käka lite innan jag nannar. Man ska väl äta efter man har sprungit, även om det var fyra timmar sedan man sprang.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar