onsdag 7 oktober 2009

I can't help myself I'm just doing what I do, got myself to anything that I want so thank you

Ligger och funderar på om jag ska gå upp ur sängen eller om jag ska ligga kvar lite till. Jag har trots allt inte haft en ledig dag på väldigt länge. Det känns som jag har ont i hela kroppen och den vägrar bara att röra sig när jag försöker tvinga mig upp.

Måste dock masa mig ner i källaren för att ta fram kläderna som jag ska ha på mig imorgon i kyrkan. Mickes farmor gick bort för någon vecka sedan och imorgon är det begravning. Det är ganska sorgligt att jag har varit på ganska många begravningar men bara ett bröllop i mitt liv (och det var inte ens inom min släkt). Så där har vi andledningen till varför jag har så mycket svart i min garderob (nej fan vad illa sagt det var). Jag vet inte ens lite vad jag vill ha på mig, men jag ska nog ha röda läppar i alla fall. Glömde mitt lipstick nu när jag åkte till Norge och jag har verkligen saknat det.

Ska försöka göra om min telefon så det blir ett HK tema jag har hittat på internet, men det här med Iphone ska bara krångla till en massa. Jag ska nog ringa och ta ett snack med Huska, han lyckades ju på sin. Men det kommer säkert sluta med att jag kommer förstöra hela telefonen...
På tal om Hello Kitty snacka om att Simon blev chockad när jag hade min Buil a Bear Hello Kitty med mig. Den som jag fick av Ligan när jag fyllde år, man ska vara barn så länge man kan right?

Dags att ta sig i kragen, jag halv sitter nu i alla fall och det är ju ett steg i rätt väg.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar