onsdag 14 oktober 2009

Tattoo your name across my heart so it will remain not even death can make us part

Fan, jag ska nog inte titta på hockey alltså. Jag har sett två matcher detta året, i söndags och idag, den första var (enligt spelarna) den sämsta hockey match de varit med om och idag var det tydligen rivalerna no1 de förlorade på straffar mot. Men sport är inte riktigt min grej så nu lägger vi ner det snacket.


Planerna är spikade inför lördagen och det ser ut att kunna bli en riktigt lyckad kväll. Jag har två nya outfits som jag har kollat ut och ska inhandla imorgon. Till denna helgen och nästa, för då är det ju Slagt. Biljetterna blev inköpta idag, kära slagt känns nära nu!

Men innan dess ska man jobba färdigt dessa två dagarna och efter mitt plötsliga hockey utbrott, ja till och med jag (som i vanliga fall inte bryr mig om sådana här saker) blev frustrerad och skrek lite, vill jag krypa ner i soffan framför en bra film och med Ben&Jerry's glass i handen. Okej där skenade tankarna iväg lite, jag försöker att inte äta sötsaker varje dag men det är svårt. Jag är sugar-addicted på hög nivå.

Peace & Love

(FYI så skrev jag det igår. Men av någon andledning så laddades det aldrig upp)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar