torsdag 15 oktober 2009

Painting all my dreams the color of youre smile

Varför var det ingen som sa till mig att det var kallt ute! Man kanske inte ska ge sig på att käka glass då, men gott var det! Cookie Dough, mmm.

Liten parantes bara. Jag skulle iväg och köpa mina fina fest outfits på Nova Lund men till min stora besvikelse så var det inte lika snyggt som jag hade föreställt mig. Men det kan bli så att de inhandlas i alla fall, om jag lyckas sy in den på vissa delar. Vi får la se.

Så nu sitter jag och käkar chips och tittar på Harry Potter. Jag börjar tro att jag lider av seröst sockerberoende! Det är riktigt jobbigt. Jag var nästan stolt över att jag inte åt några godsaker igår men så kom jag på att jag åt en risbulle :(
Känns som jag har en bit kvar att gå.

Peace & Love

2 kommentarer:

  1. Sakanr dig EN DEL EMSAN! DU MASTE DANSA FOR MIG PA SLAGT, ALLA HOGTALARNA OCH ALLA BORDEN, OCH KORA SPIDERMAN SA DET BARA RYKER.

    VI SES SNART.

    LOVE <3

    SvaraRadera
  2. JAG SAKNAR DIG OCKSÅ MILLA!! HOPPAS NI LEVER DRÖMMEN I US!

    OM JAG SKA SHAKEA FÖR DIG GUMMAN! EN DEEEEL!
    Jag ska vara överallt!! =D
    Det kommer bli wiiild! Jag känner bara deet! :D

    Lev drömmen! Se you soon hot stuff!

    Puss

    SvaraRadera