onsdag 14 oktober 2009

Its complicated it always is it's just the way it goes

Mammas pojke, javisst. Var jag trött när jag fick tag i kaffemuggen imorse eller? Skulle träffat Maulin (förlåt att jag aldrig slutat kalla dig det, alla andra verkar ha vuxit ur det) idag efter jobb för en fika och lite catching up men det verkar inte bli så ;( Vi får ta igen det när vi ska göra stan osäker på lördag istället! =)

Så jag får väl åka och titta på hockey istället. Andreäss ska spela någon match, Christel avslöjade att det var en rolig en.

Jag gillar min frisyr idag och förstår inte riktigt varför alla ska klaga på min fågelbo/morgon/fuck-fluff (förlåt mamma eller är det pappa som reagerar mest?) - frissa uppslängd i en knut på huvudet. Jag påminner lite om en hemmafru som precis jagat iväg ungarna, fixat frukost till mannen, diskat och som precis ska plocka fram dammsugaren. Men jag gillar det! Vissa dagar orkar man bara inte (dessutom är jag sjuk!)

Förövrigt så har jag på mig en USA tröja för att stödja våra två vilsna vänner i det stora landet på andra sidan Atlanten. Jag hoppas ni har det helt awesome därborta! Njut, njut, NJUT! =)
Så ses vi sen när ni kommer tillbaka!

Peace & Love

2 kommentarer:

  1. Ja du kanske bör sadla om och bli hemmafru i stället!

    Det klär dig................!? fniss..

    SvaraRadera
  2. Jag hade blivit en perfekt hemmafru!!
    jag hade anlitat städerskor ;)

    HAHA!

    SvaraRadera