måndag 19 oktober 2009

Are you in, living in sin is the new thing

Då har man överlevt ännu en helg! I fredes var det jag och Emma som var på förfest i Klagshamn med Olof o Jeppa. Ljuset på hans toa är perfekt för att ta "toa-bilder" förövrigt, det blev lite mysig allsång också (det är ett måste när Olof är i närheten!). Etagé 25+ blev det sen och jag är fortfarande förvånad över att vi kom in, vi hade så kul hos Olof att vi inte drog in förrän efter 2. Och för första gången i historen frös jag inne på Etagé (inne i Ladan dessutom den som brukar vara bastu-aktig) dessutom hade jag "tjocka" leggings på mig. Höjdpunkten var ändå när jag dodgade 1500 spänn i böter för att jag inte hade bälte! Tack Mr. Police Officer! Förutom det var vi också för många i bilen, vilket vi stannade ca 2 meter innan polisen och rättade till (dvs kicka ut en).

Hur man snackar sig ur böter sent en fredags kväll:
Polisen: -Har alla bälte på sig?
Jag: - Nej, inte jag! (Oooh shit vad sa jag nu! Försöker rädda situationen) Men jag tror inte att här finns något bälte här. . .
Emma: - Du sitter på det.
Jag: - (FUCK!) Ah! Oj här är det, jag sätter på det. Vad händer nu?
Polisen: - Ja, egentligen är det 1500 kr i böter men låt gå för denna gången.
Jag: - JIPPIE! (kör innan han ångrar sig! Och plocka upp stackaren vi kastade ut på andra sidan kvarteret)

(Bevis på att Olofs toa-lampor är bäst! Jag har inte gjort ett skit med bilden! Hihi ^^)

Peace & Love

1 kommentar:

  1. Jasså....både p-lisan och polisen
    har fått korn på dig nu!

    I know the feeling... ;(

    SvaraRadera