måndag 19 oktober 2009

Is there anything I could do to take your mind off your trouble-hearted kind

Då har man klarat av alla dagens uppgifter (minus att städa källaren!) Jag hämtade Vincent (med gott resultat) och klarade av att kränga lite glass (missade mat dock).

Har försökt sitta och få rätt på en frisyr men det funkar inte så nu blir jag förbannad och ska gå och klippa lugg istället. Jag behöver lite förändring i vardagen. Ska bli jävligt intressant att se hur denna kvällen slutar, antagligen med att jag sitter i telefon och storgråter till min frisör! Men så blir hon glad att jag ringer i alla fall. Dessutom växer mitt hår som ogräs och därför känns det som att det löser sig i slutändan. Jag har haft lila hår, vad kan bli värre?

Har man tråkiga måndagskvällar får man väl göra dem till roliga ;)

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar