fredag 16 oktober 2009

God save me rejection from my reflection, I want perfection

Jag tror att jag har lite ont i magen. (Elina varning) Jag kan kanske bli sjuk sen, kanske.. Men i sann Emsan anda så är det nog på grund av mängden coffein min kropp har fått stå ut med de sista sju timmarna och jag känner att jag håller på att bli sådär jobbit speedad. Tror jag häller ut det sista kaffet i muggen.





Och ja jag är även extremt uttråkad och sitter därför och leker med webcamen på datorn. Gör lite fula miner åt mig själv och skrattar lite över att jag verkligen kan se ut så där, men de bilderna stannar på datan ;)





Har precis snackat i tele nu med alla vad jag ska och känner mig riktigt taggad för ikväll och imorgon kväll för den delen!! :D Det kommer bli ÖS (med stora bokstäver) denna helgen! Och nästa är det Slagtis, mitt älskade Slagthus, det känns som att återse en kär vän! Ungefär som känslan att få träffa Malin imorgon! En "gammal" (!?) vän som man har delat många galna kvällar och minnen med! Toppen! Och sen kommer ju brudarna hem från usa igen, juppie :D

Jag har några helger att se fram emot alltså!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar