måndag 5 oktober 2009

Before the night is over I wanna do bad things to you

Då var det fastställt ännu en gång, Oslos nattliv suger. Vi hittade en klubb där det var relativt lång kö utanför och massvis med folk runt omkring. Kjempe-grejt tänkte vi. Men när man kom in så var dansgolvet stendött! Där var inte en enda människa. Vad gör alla norrmän fre och lördag kväll? Aja vi hade skitkul på vår "förfest" i alla fall. =)


Igår gjorde vi ingenting mer än att luffa oss, det var en riktig söndag. Take out pizza från Peppes och video marathon hela dagen. Vi har till och med några avsnitt kvar att se. Vi har skrattat en del åt min WII-figur som Simme btw tyckte liknade mig ootroligt mycket. Särskillt den ständigt öppna munnen. Haha! Hon ser så korkad ut!!

Idag ska jag till mässan en sväng och Simon ska jobba. 13-21 jobbar han så jag får väl underhålla mig själv med Micke och Lasse så länge. =)

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar