måndag 19 oktober 2009

Do you know that everyday's the first of the rest of our lives

Vad gör man när man inte kan eller har lust till att sova? Jo man tar fram saxen och klipper lite lugg och försöker få till den där Mimmi Pigg frissan. Med mer eller mindre lyckade resultat, känns som jag får öva på rosetten lite mer men luggen kan jag leva ett tag med.

Nej, fan, dags att nanna nu. Låt oss hoppas att jag snackar mindre i sömnen ikväll än jag gjorde i fredes, då hade jag tydligen snackat på rätt bra. :S På gott och ont det kan ju vara intressant för den som lyssnar men ibland kan det bli lite jobbigt.
Men jag börjar vänja mig och de som brukar sova hos mig också, det har till och med hänt att jag sjunger i sömnen (men gått var det längesen jag gjorde)

Peace & Love

2 kommentarer:

  1. ..tänk om du börjar städa i sömnen...
    vilken lycka!! :D

    SvaraRadera
  2. jag tror att jag ställer in dammsugaren vid din säng - OM det nu skulle hända..!

    ..fniss..

    SvaraRadera